Aby włączyć odbieranie poczty przychodzącej od klientów biura rachunkowego należy wykonać następujące kroki:


1. Wskazać folder poczty przychodzącej w oknie edycji biura rachunkowego. Jeżeli zdefiniowano więcej niż jedno biuro rachunkowe i korzystają one z tego samego konta pocztowego to pocztę przychodzącą konfiguruje się tylko dla jednego z nich.





2. Włączyć odbieranie poczty w opcjach bazy danych, dodatkowo można tu włączyć odbieranie z podkatalogów wskazanego wyżej katalogu poczty przychodzącej. Można też automatycznie odfiltrowywać pocztę bez załączników czy starszą niż zadana liczba miesięcy, jest to zalecane aby nie spowodować gwałtownego rozrostu bazy danych przez wczytanie do niej plików sprzed wielu lat.





3. Włączyć odbieranie na jednym lub większej ilości stanowisk korzystających z baz danych dla których włączono odbieranie poczty. Odieranie najlepiej włączyć na wszystkich stanowiskach, program odbiera jednocześnie pocztę tylko na jednym z nich nie ma więc ryzyka blokady dostępu do konta z powodu zbyt wielu jednoczesnych połączeń.




4. Na koniec należy zrestartować program na stanowiskach które mają odbierać pocztę.


Zamów nowe licencje, dodatkowe stanowiska, ulepszenia lub aktualizacje na stronie: https://sklep.taxmachine.pl
Aktualne wersje programów: TaxMachine 3.39.1.4950, TaxMachine PITy 24.2.1.453.